Definitii

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare între Vânzator si Titular prin care Vânzatorul este de acord sa livreze produsele comandate si Titularul este de acord sa primeasca aceste produse si sa faca plata acestora.
Curier – orice angajat sau companie contractata care presteaza servicii de curierat.
Destinatar – persoana fizica/persoana juridica care va primi produsele din comanda
Interval de livrare – o perioada de timp setata pe site-ul web, în care se executa livrarea.
Ora fixata – perioada de timp aleasa strict de dvs pe care noi suntem obligati s-o respectam. Ora fixata este contra cost, iar pretul variaza pentru ore diferite din zi sau noapte.
Produse – orice produs afisat în site-ul web si mentionat în comanda, ce urmeaza a fi furnizat de catre vânzator, destinatarului
Vânzator/Companie – BETTY FLOWERS DELIVERY S.R.L.
Titular – persoana fizica/persoana juridica sau alta entitate juridica ce emite o comanda.

Dispozitii Generale

1. Înainte de a folosi site-ul nostru, va rugam sa cititi atent termenii si conditiile de utilizare. Vizitarea site-ului www.bettyflowers.ro sau folosirea (cumpararea produselor) acestui site implica acceptarea acestor termeni si conditii, care reprezinta intelegerea (contractul) dintre parti.. Ne rezervam dreptul de a modifica periodic acesti termeni si conditii fara a va notifica în prealabil.
2. Utilizarea serviciilor furnizate de prestator stabileste acordul cu privire la acesti termeni. Prin inregistrarea sau utilizarea serviciilor clientul este de acord cu faptul ca a citit si a inteles pe deplin urmatorii termeni de utilizare si ca prestatorul nu va fi tras la raspundere pentru pierderi, in nici un fel, pentru clientul care nu a citit termenii de serviciu de mai jos.
3. Prin plasarea unei comenzi, clientul accepta in mod automat toti termenii de serviciu enumerati mai jos, indiferent daca acestia au fost cititi sau nu.
4. Prestatorul isi rezerva dreptul de a modifica acesti termeni de utilizare fara notificare prealabila. Este de asteptat ca clientul sa citeasca toti termenii, inainte de a plasa o comanda pentru a se asigura ca este la curent cu orice schimbare intervenita sau orice modificari viitoare. Cu toate acestea, in cazul in care are loc o modificare materiala, prestatorul va incerca sa furnizeze o notificare, cu cel putin 30 de zile inainte de intrarea in vigoare a oricaror noi conditii. Ceea ce constituie o schimbare materiala va fi la latitudinea exclusiva a prestatorului, iar orice modificare va fi mentionata numai pe aceasta pagina.
5. Comenzile sau cererile pentru oferta de preturi pot fi date doar utilizand formularul de contact din acest site, prin telefon sau e-mail. Clientul are obligatia de a furniza date corecte si cat mai concrete cu privire la produsul dorit. Prestatorul nu poate fi tras la raspundere sub nici o forma pentru neplaceri cauzate de furnizarea de catre client a unor informatii incorecte sau incomplete.
6. Termenele de livrare a serviciilor/produselor, durata contractului se discuta pentru fiecare cerere in parte si sunt cuprinse in contractul de prestari servicii.
7. Toate prevederile termenilor care, prin natura lor, ar trebui sa supravietuiasca incetarii contractului vor continua sa isi produca efectele, inclusiv si fara a se limita, la dispozitiile privind proprietatea, excluderea garantiei, plati scadente si limitarea raspunderii.
8. In cazul in care un eveniment considerat forta majora impiedica o parte sa isi indeplineasca obligatiile contractuale, indeplinirea obligatiilor va fi amanata pe durata existentei fortei majore. Aceste evenimente scutesc partea de indeplinirea obligatiilor sale doar daca determina imposibilitatea indeplinirii cerintelor contractului, nu si daca executarea devine mai dificila sau mai costisitoare.
9. Orice litigiu care decurge din utilizarea serviciului va fi solutionat pe cale amiabila. Daca conflictul nu a fost solutionat pe cale amiabila, jurisdictia revine instantelor din România. Prin acceptarea acestor Termeni si conditii, clientul îsi asuma pe deplin aceste riscuri.
10. Furnizorul va pastra confidentialitatea datelor tuturor clientilor sai, a numelor de utilizator/nume si a parolelor Clientului. Furnizorul nu va împartati aceaste informatii si nici nu le va instraina, catre terte persoane.
11. Va rugam sa cititi cu atentie politica de confidentialitate a site-ului nostru, deoarece explica modul în care colectam si folosim informatiile despre Clientii nostri.
12. Prin contractarea serviciilor noastre, Clientul este de acord ca Prestatorul sa va poata colecta si utiliza informatiile dvs. În modurile descrise în aceasta politica de confidentialitate, conform Regulamentului Parlamentului European si Regulamentului Consiliului 2016/679 din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice în ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, care a intrat în vigoare la 24 mai 2016 se aplica incepand cu data de 25 mai 2018
13. Notiunea de „Date personale” se refera la „orice informatie referitoare la o persoana fizica identificata sau Identificabila”, asa cum este definita în articolul 4 (1)(1) din GDPR. Categoriile si tipurile de date cu caracter personal prelucrate de Prestator sunt enumerate în anexa A.
14. Notificarea privind confidentialitatea reglementeaza colectarea, stocarea si utilizarea informatiilor personale colectate de catre Prestator, prin intermediul instrumentelor sale, a site-ului web si a oricaror terte parti folosite de acesta. Prestatorul utilizeaza informatiile Clientului pentru a furniza orice informatii si servicii pe care acesta le-a solicitat sau pentru orice produse pe care le-a comandat, in scopul de:

• a-i permite sa administreze un cont în beneficiul Clientului.
• a-i permite sa primeasca plata pentru produsele si serviciile furnizate
• a-i permite sa raspunda la Comunicarile din partea Clientului, etc.
15. Informatiile personale sunt prelucrate numai în conformitate cu un interes legitim, acela de a furniza Clientului produse si servicii. Accesul la aceste date este permis numai personalului autorizat. Prestatorul va pastra siguranta informatiilor Clientului prin luarea masurilor tehnice si organizatorice adecvate impotriva prelucrarii neautorizate sau ilegale si a pierderii, distrugerii sau deteriorarii accidentale. Prestatorul nu va vinde niciodata informatiile furnizate de Client unor terte parti si nu va folosi detaliile sale personale în scopuri de marketing, cu exceptia cazului în care Clientul a consimtit, în mod expres, sa faca acest lucru.
16. Prestatorul va dezvalui informatiile Clientului daca este obligat prin lege sau prin intermediul autoritatilor de executare sau la solicitarea unei terte parti în contextul unor proceduri judiciare reale sau iminente, cu conditia ca Prestatorul sa poata face acest lucru fara a încalca legile privind protectia datelor. Datele clientului vor fi stocate pe durata contractului principal. Este posibil ca Prestatorului sa i se solicite sa stocheze datele Clientului mai mult timp pentru a se conforma obligatiilor legale, contractuale sau de conformitate.
17. Clientul are dreptul:

• în orice moment si gratuit, sa solicite Prestatorului sa-i furnizeze copii ale tuturor informatiilor personale despre el.
• sa solicite Prestatorului sa modifice, sa corecteze sau sa actualizeze informatiile personale pe care le detine despre sine
• sa ceara sa renunte la orice comunicare de marketing pe care o poate primi din partea Prestatorului
• sa solicite Prestatorului sa sterga orice informatie personala pe care o detine in legatura cu el.

18. În unele cazuri, Prestatorul poate sa nu mai poata opri utilizarea informatiilor personale ale Clientului, dar, daca este cazul, va explica Clientului acest lucru si va prezenta motivul.
19. Anexa A:

– Numele complet
– Adresa
– Numar de telefon
– Adresa mail
– Cont bancar si alte detalii financiare
-Nume utilizator si parole

Produse/ Politica de preturi

1. Serviciile oferite de catre bettyflowers.ro si anume confectionarea si livrarea compozitiei floristice precum si vânzarea si livrarea produselor adiacente necesita achitarea integrala.
2. Toate lucrarile si marfuri prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare. Fiecare compozitie floristica are caracter individual si poate sa difere prin ambalaj, exterior, marime, etc. În dependenta de factorii sezonieri, stocurile disponibile sau tehnicile de lucru folosite sunt posibile schimbari în numar, asortiment. Astfel produsul final poate sa difere de cele ilustrate pe site sau oriunde în reteaua internet. Cu toate acestea, în cadrul fiecarei compozitii floristice va fi depus efort maxim ca sa fie respectata întocmai valoarea produsului final si aspectul/caracteristicile generale.
3. Achitarea serviciilor se efectueaza de cumparator în avans în marime de 100% (o suta de procente) din costul serviciilor alese, prin orice mijloc ales din rubrica „Mod de plata” din site, sau propus de operator, exceptie fiind comenzile luate pentru buchetul miresei, decorul nuntilor, cumetriilor.
4. Valoarea minima a comenzii pe site este de 5 RON.
5. Raspunderea bettyflowers.ro în urma pretentiilor asupra serviciilor sau îndeplinirii lor se limiteaza doar la suma achitata de cumparator.
6. În cazul aparitiilor unor modificari în comanda prin adaugarea unor produse suplimentare, modificarea textului de felicitare, etc., titularul este obligat sa ne previna cu un apel, email sau sa se apropie la oficiu cu minim 5 ore înainte de livrarea comenzii. În cazul nerespectarii regulei date si revenirea cu modificari cu o ora preventiv, nu ne asumam raspunderea de îndeplinire a modificarilor date. Daca titularul anunta doar cu 4 ore preventiv modificarea buchetului din comanda, el va trebui sa fie achitat 100%.
7. Anularea unei comenzi poate fi efectuata doar prin telefon sau la oficiu cu minim 5 ore în prealabil.
8. Comenzile pentru aceeasi zi si urmatoarea noapte se preiau pâna la ora 20:00.
9. În cazul încalcarii de catre cumparator a conditiilor date, magazinul online are drepul sa opresca îndeplinirea serviciilor, pâna la înlaturarea încalcarilor si compensarea daunelor suportate de magazin în urma acestora sau sa rezilieze întelegerea de prestare a serviciilor, informând despre aceasta cumparatorul pe adresa electronica oferita la perfectarea comenzii.
10. bettyflowers.ro nu poate fi penalizata pentru nerealizarea serviciilor aditionale gratuite precum: expedierea confirmarii SMS a livrarii, expedierea pozei la livrare pe adresa de email a clientului, livrarea cardului de felicitare.
11. Plasarea comenzilor online (pe site) este posibila 24/24, 7 zile din saptamâna.
13. Poza produsului pe site este cu titlu de prezentare. Culorile pot varia în dependenta de efectul luminii în timpul pozarii, dispozitivul de pe care vizualizati, editarea imaginii, etc si se pot un pic deosebi de produsul final.

Informatii despre plata prin card:

 Metoda de plata cu cardul prin PlatiOnline

  • Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
  • Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzactii.
  • Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele PlatiOnline
  • Siguranta informatiilor dvs. este garantata de faptul ca PlatiOnline nu stocheaza datele confidentiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizata catre banca procesatoare. In acest fel informatiile dvs. sunt in siguranta.
  • Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.

Descriptorul tranzatiei

  • Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele bettyflowers

 

Politica de returnare a banilor

1. Daca clientul nu este multumit de felul în care a fost executata comanda sau de calitatea produselor livrate, va rugam sa va adresati în termen de 24 ore din momentul livrarii. Din motiv ca florile sunt un produs usor alterabil nu vom fi în stare sa înlocuim produsul sau sa returnam suma achitata daca nu vom fi informati la timp despre acesata problema. În cazul neîndeplinirii comenzii corect perfectate si achitate din vina serviciului bettyflowers.ro garantam returnarea în totalitate a sumei achitate.
2. În cazul anularii comenzii (nu mai mult de 24 de ore), garantam returnarea banilor achitati. Dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta
va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile,
in functie de politica acesteia.
3. Procedura si termenii de reîntoarcere a banilor depinde în totalitate de metoda de plata aleasa la efectuarea comenzii. Daca metoda de plata a fost efectuata prin achitarea cu cardul, returnarea mijloacelor financiare are loc doar pe contul de card cu ajutorul caruia s-a efectuat achitarea, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.
4. La comenzile livrate prin Serviciul de curierat, floraria bettyflowers.ro poarta raspundere doar pâna când produsul a fost preluat de curier. Daca comanda dvs nu a fost livrata în ziua solicitata, nu întoarcem banii înapoi.

5. La comenzile cu produsele aditionale contra cost (livrarea speciala, ora fixata, etc.): la nerespectarea parametrilor nerespectati în comanda, bettyflowers.ro face returul partial a banilor pentru serviciul omis.

Serviciul de livrare

1. Livram flori si cadouri în toata România. Costul unei livrari este diferita pentru fiecare localitate.
2. În Bucuresti, precum si în zonele limitrofe ale orasului (Ilfov), comanda se livreaza în 2- 5 ore de catre curierii nostrii dupa plasarea si achitarea acesteia.
3. În alte regiuni (exceptie Bucuresti si judetul Ilfov) livrarea va fi efectuata de firmele de curierat colaboaratoare (FANcourier), conform programului de lucru a acestora. De luni pana vineri comenzile se primesc pana la ora 15 si sunt livrate a doua zi în intervalul orelor 9-17. Duminica ei nu activeaza, iar livrarile pentru luni se primesc pana sambata la ora 12.
4. În cazul în care titularul nu cunoaste adresa destinatarului, acesta ne va comunica numarul de telefon la care destinatarul poate fi apelat. Ulterior, împreuna cu el fiind stabilita data, locul si ora livrarii. Daca destinatarul refuza sa primeasca florile din orice motiv, livrarea se considera executata si banii nu se restituie.
5. La solicitarea livrarii comenzii în baza numelui de pe facebook, compania bettyflowers garanteaza returnarea în totalitate a banilor catre titularul comenzii în cazul în care persoana nu va putea fi gasita. Daca destinatarul refuza sa primeasca florile din orice motiv, livrarea se considera executata si banii nu se restituie. Daca destinatarul refuza sa ne puna la dispozitie datele cu caracter personal, livrarea se considera anulata, iar titularului i se returneaza banii.
6.  Livrarea se efectueaza în intervalul de ore indicat de titular pe parcursul completarii comezii pe site.
7. La executarea comenzii cu livrare în hoteluri, campinguri, etc., cumparatorul indica numarul camerei si numele de înregistrare a destinatarului (sau un grup, de exemplu – domnul si doamna). Comanda în hotel poate fi livrata doar pâna la receptie. Din motiv ca în multe hoteluri nu este permisa trecerea serviciilor de livrare mai departe de receptie, livrarea la receptie pe data stabilita se considera ca comanda executata. Nu raspundem pentru intârzierea comenzii sau imposibilitatea livrarii ca urmare a adresei gresite a hotelului, sau a plecarii mai devreme a destinatarului din hotel, shimbarii numarului apartamentelor etc.
8. Exactitatea livrarii depinde de datele despre destinatar, pe care titularul ni le pune la dispozitie. De acea, va rugam sa îndepliniti atent ancheta, si daca este nevoie sa mentionati în comentariile comenzii datele specifice (codul de la usa scarii, în care departament lucreaza etc.).
9. Curierii bettyflowers livreaza doar produsele de pe bettyflowers.ro. Nu livram alte cadouri transmise de catre titular sau alte persoane terte.
10. Costul unei livrari este diferit pentru fiecare localitate. În Bucuresti livrarea simpla în intervalele de timp disponibile pe bettyflowers.ro este gratuita pentru comenzile de peste 150 RON, costul livrarii pentru comenzile de sub 150 RON este de 25 RON. Pentru celelalte localitati, inclusiv zonele limitrofe ale Bucurestiului, livrarea este contra cost dupa cum urmeaza: Pentru Ilfov costul livrarii este de 40 RON iar pentru restul tarii costul este de 60 RON.
11. Fiecare titular trebuie sa indice adresa exacta a destinatarului. În cazul în care titularul nu cunoaste adresa de livrare, compania bettyflowers îsi rezerva dreptul de a apela destinatarul pentru a afla adresa exacta a livrarii. În cazul oferirii de date gresite sau incomplete necesare pentru executarea livrarii, lipsa destinatarului la adrea indicata, titularul este anuntat despre schimbarile aparute în statutul comenzii, iar destinatarul va fi apelat pentru a concretiza corectitudinea datelor de livrare. În cazul în care destinatarul se afla pe alta adresa, buchetul va merge cât mai curând posibil la adresa noua, doar dupa ce titularul va achita suma pentru livrarea repetata.
Pentru celelalte destinatii livrarea repetata constituie suma livrarii initiale.
În cazul în care destinatarul nu este la adresa indicata si/sau nu este disponibil, buchetul revine înapoi la companie. Pe parcursul a 72 ore daca destinatarul nu poate fi gasit chiar si cu ajutorul titularului, comanda se considera livrata si banii nu se restituie.

Altele Mentiuni:

1. Titularul se obliga, în momentul oferirii informatiilor necesare executarii comenzii, sa respecte normele legislatiei în vigoare. (Exemplu: de a nu folosi în textul felicitarii lexic nenormativ, sa nu foloseasca serviciile magazinului ca mita, sa nu foloseasca lucratorii serviciului de livrare pentru patrunderea în locuri cu acces interzis sau alte încalcari).
2. Titularul are obligatia de a respecta legea si de a oferi date veridice în timpul plasarii comenzii.
3. Ne intrând în contradictie cu stipularile de mai sus, magazinul se elibereaza de raspundere în cazul neîndeplinirii conditiilor date, daca aceasta survine ca urmare a factorilor de forta majora, inclusiv actiunile organelor de stat, incendiu, inundatii, cutremur de pamânt, alte calamitati naturale, lipsa energiei electrice, lucrul instabil al retelelor de calculator, greve, Covid-19 si alte cazuri, ne incluse în lista, ce pot influenta asupra executarii comenzii.
4. In zilele de tip 14 februarie, 8 martie, Craciun, sau alte sarbatori care presupun un flux mai mare de comenzi, ne rezervam dreptul de a nu transmite poza martor.